Koszyk

Zwroty, reklamacje, wymiany

Chcę wymienić produkt na inny

Jeżeli chcesz wymienić kupiony produkt, np. na inny rozmiar bluzy lub inny kolor koszulki, w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki od kuriera / z paczkomatu:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Jako przyczynę zwrotu możesz wpisać "Wymiana".
  2. Spakuj i odeślij do nas produkt, który chcesz wymienić. Paczkę nadaj na adres:
    BHU Promotion Agnieszka Jędrzejewska, ul. Cedrowa 2, 55-002 Dobrzykowice.
  3. Po otrzymaniu przesyłki — zwrócimy Ci pieniądze za odesłany towar.
  4. Nie czekając na zwrot pieniędzy — złóż nowe zamówienie na interesujący Cię produkt w wybranym przez Ciebie rozmiarze i kolorze. Dzięki temu otrzymasz produkty szybciej.

Chcę zwrócić produkt

Jeżeli chcesz zwrócić kupiony produkt, w przeciągu 14 dni od odebrania przesyłki od kuriera / z paczkomatu:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Jako przyczynę zwrotu możesz wpisać "Zwrot".
  2. Spakuj i odeślij do nas produkt, który chcesz zwrócić. Paczkę nadaj na adres:
    BHU Promotion Agnieszka Jędrzejewska, ul. Cedrowa 2, 55-002 Dobrzykowice.
  3. Po otrzymaniu przesyłki — zwrócimy Ci pieniądze za odesłany towar.

Chcę zareklamować wadliwy produkt

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: artrok.pl@gmail.com lub drogą pocztową na adres:
BHU Promotion Agnieszka Jędrzejewska, ul. Cedrowa 2, 55-002 Dobrzykowice.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy — w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie.