Czas i koszty dostawy
Koszt
Jest uzależniony od formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
rodzaj przesyłki | forma płatności | kwota brutto |
Kurier GLS lub DPD | PayU/przelew | 20,00 |
Kurier GLS lub DPD | płatność za pobraniem | 28,00 |
Paczkomaty InPost | PayU/przelew | 16,00 |
Paczkomaty InPost | Płatność za pobraniem | 19,50 |
Istnieje również możliwość wysyłki za granicę. Prosimy o kontakt w sprawie wyceny.
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. W przypadku zamówień po godzinie 12:00 termin liczony jest od kolejnego dnia roboczego. Do tego należy doliczyć czas dostawy, na ogół 1 - 2 dni roboczych. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. Dla szybszego terminu realizacji zachęcamy do opłaty zamówienia przez PayU.
Szczegółowe informacje o dostawie na terenie Polski:
- Kurier firmy GLS lub DPD podejmuje dwie próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu. Otrzymają Państwo informację na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia ze szczegółami dotyczącymi paczki.
- Przesyłki kurierskie są dostarczane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Przed doręczeniem przesyłki kurier zazwyczaj kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.
- Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia, zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, a także informacje kontaktowe GLS lub DPD. Otrzymają Państwo także wiadomość sms z informacjami o nieudanej próbie doręczenia paczki i terminie kolejnej dostawy.
- Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki pod adresem doręczenia, a także w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu odbioru zwanego ParcelShop w pobliżu. Po pierwszej próbie doręczenia przesyłki kurier ma prawo pozostawić ją bowiem w punkcie ParcelShop, odbiór paczki możliwy jest wówczas w każdy dzień roboczy oraz w sobotę do godziny 18-stej. W innym przypadku kurier będzie postępował tak, jak przy pierwszej próbie dostawy.
- Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, kurier przekaże paczkę z powrotem do filii, następnie zostanie ona zwrócona do naszego magazynu. Istniej możliwość samodzielnego monitorowania, śledzenia przesyłki na stronach: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek dla przesyłek GLS https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke dla przesyłek DPD